New Year, new me

Nemôžem ani uveriť, že sme opäť oslavovali a pripíjali si k Novému roku. Každý si tento moment užíval iným spôsobom - niekto s kamarátmi na chate, iní v pohodlí domova s rodinou. Ja som si však vybrala prvú možnosť, pretože sa mi zdala ako úžasný nápad. Nikdy predtým som na chate Silvestra neoslavovala a o to viacej som sa tešila. Myslím si, že na to nikdy nezabudnem.

 S Novým rokom sa mi spájajú samé predsavzatia, ktoré vo veľa prípadoch končia tragicky. Nový rok a nové očakávania, že tento rok bude ešte lepší, no nie? Avšak to, že bude Nový rok, nič nezmení na tom, že ak chceme očakávať nejakú zmenu v živote, iba to, že sa prepíše rok v kalendári, nám veľmi nepomôže. Nejde totiž o rok, ale o moment, kedy sa so svojím životom rozhodnete niečo robiť. Rada by som Vám povedala, že patrím k tým, ktorí si povedali “schudnem” a odvtedy cvičili a jedli zdravo každý deň, no pravdou je, že nepatrím. Doteraz mi to vadilo, avšak som sa naučila mať rada samú seba. Zatiaľ teda iba pár dní cvičím a jem zdravšie, tak dúfam, že mi to vydrží, no ak mi niekto ponúkne pizzu, určite ju nevyhodím z okna. I keď chudnutie patrí k najčastejším predsavzatiam, existuje ich oveľa viacej. Ja si napríklad vždy hovorím, že sa budem viacej učiť a že budem menej na Facebooku a Instagrame. Aké zbožné želanie čo? Pri takýchto veciach už vopred viem, že sa o ne nemusím ani snažiť. Ale zostanem i ja skeptickou a tajne dúfajúcou, že sa tento rok niečo zmení. 

 Musím však uznať, že ani ten minulý nebol úplne najhorším. Bohužiaľ som jeho polovicu strávila nad dumaním, na akú strednú mám ísť. Som tvorivé dieťa a milujem módu a všetko okolo nej, preto som sa vždy chcela vydať týmto smerom. Avšak vtedy mi vnukla myšlienka, že by som mohla chodiť na právo a aj preto som išla na gymnázium. No dobre, šla som tam hlavne preto, lebo som vďaka môjmu úspešnému Monitoru nemusela robiť prijímačky, ale pšššt. Celkom som sa strednej bála, no zároveň som sa veľmi tešila a už teraz viem prečo. Stredná je miliónkrát lepšia ako základka, na ktorú som predtým chodila. Dostala som sa úplne niekde inde, ako som bola doposiaľ zvyknutá. Vážne. Naozaj som zvedavá, čo mi prinesú ďalšie dni. Nechce sa mi Vám tu vypisovať, čo všetko som robila a zažila, no spomenúť by som mohla napríklad leto, kedy som mohla byť aspoň na chvíľku s mojou blogerskou parťáčkou. Boli sme spolu i na tábore, kde s nami boli Američania. To bol vážne zážitok, keďže s nimi komunikujem doteraz. 

Tento článok som nazvala “Nový rok, nové ja” preto, lebo za posledné obdobie som prešla obrovskými zmenami a celkovo získala iný náhľad na svet. V tomto plánujem i naďalej pokračovať a Vám prajem všetko dobré do Nového roku 2017! 







I can not believe that we have celebrated New Year again. Everyone enjoyed this moment in the different ways - somebody with friends and others with family at home. I chose the first option, because it seemed like a great idea. I have never been before away from home during the New Year. So I looked forward for it and I literally never forget it.

New Year is matched with resolutions which probably do not fulfil. New Year and new expectations that this year will be better than previous, or no? If you want to change something in your life, it is not about the phrase “New Year, New me” but about the moment when you decide to do something with your life. I will not lie to you that I am in the group of people who told themselves that they will start eating healthier everyday in the rest of their lives. It bothered me but I learnt to love myself. Just few days I try to live healthier life and I hope that it will continue. But if someone offered me pizza of course that I would not throw it out of my window. I think that reduction of weight is the most common resolution. I also tell myself that I will study more and that I will be less on Facebook and Instagram. It is so much unworkable wish. I know moreover in an advance that it will not work. Nevertheless I stay to be secretly hoping that something will change. 

I have to admire that the previous year was not bad. The first half of year I was thinking about high schools and I have no idea at all which school should be right for me. I am creative kid who is interested in fashion and everything what stand for it. I wanted to study in this field until the moment when I realized that I want to be a lawyer. This is the reason why I decided for secondary grammar school. I also went there because I did not have to do exams for being there. I was quite afraid from high school but also excited and I already know why. My high school is indescribably better that the primary school where I was before. 

I am really curious what other days will bring. During my year I did lot of things and I have many unforgettable memories. I want to point out my summer which I spent with my blogger soulmate. We were together on one English camp where many Americans people (lecturers) were. It was definitely a great experience and thenceforth I communicate with them. 

This post has title “New Year, new me”, because I came through many radical changes and I gained different view on the world. I plan to continue with that and I wish you all the best in the New Year 2017!

Share This Article:

, , , , , ,

CONVERSATION

8 comments :

  1. držím ti palce k tvoju Novému ja". Tie fotky sú nádherné ♥

    ReplyDelete
  2. Držím palce a doufám, že se daří :) Je jednodušší si něco slíbit, ale pak to splnit je kolikrát nad lidské síly, i když v hloubi duše by člověk opravdu moc chtěl, ale hlava si dělá co chce :D Vše by bylo tak snadné, kdybych nebyla líný vepřoid :D

    ReplyDelete
  3. Tie fotky su krasne a citila som sa tak nostalgicky ked som citala tvoje vyberanie strednej.Uzivaj si to lebo velmi rychlo to utecie :)

    ReplyDelete
  4. Tie fotky su krasne a citila som sa tak nostalgicky ked som citala tvoje vyberanie strednej.Uzivaj si to lebo velmi rychlo to utecie :)

    ReplyDelete
  5. Pěkné fotky a co se týče Nového roku, mám to taky tak.

    ReplyDelete
  6. Veľmi veľmi ti želám veľa šťastia v novom roku a aby išlo všetko presne tak ako si praješ! :)
    Ivana xx

    ReplyDelete
  7. pekný článok, držím palce na gymnáziu, a prajem všetko dobré do noveho roka :)

    ReplyDelete
  8. Krásné fotografie a držím Ti palce, ať je pro tebe rok 2017 co nejlepší :)

    ReplyDelete