Always happy

Dnešný článok bude trochu iný ako ostatné. Keď mám zlý deň či týždeň nikdy nie som nešťastná (aj keď to podľa fotiek vyzerá trochu inak :D). Ako hovorí moja milovaná Patty Image, že má chvíľky, kedy je menej šťastná, stredne šťastná, neutrálne šťastná a šťastne šťastná. Ale podstatné je, že je vždy šťastná. 
A ja sa s tým úplne stotožňujem. Pretože vždy máme na výber- byť šťastný alebo nešťastný. Všetko je len na nás. Ak máte pocit, že máte alebo žijete nešťastný život hľadajte konkrétnu vec, ktorá to spôsobuje a snažte sa ju zmeniť. Môže to byť práca, škola, okruh ľudí v ktorom sa pohybujete alebo nespokojnosť voči sebe. 
Presne posledný bod robil mňa donedávna nešťastnou. Mala som tendenciu sa porovnávať s ostatnými, ale takým spôsobom, že som videla iba tie veci, ktoré im idú lepšie ako mne. A to bola chyba pretože nikto nie je vo všetkom perfektný. 
Ale na druhej strane nevravím, že by ste mali zanedbávať veci, ktoré vám aj tak nejdú. Napríklad pre mňa bola stále matematika najväčší nepriateľ. Odkedy som zmenila svoj prístup k matematike zistila som, že v nej nie som až taká hrozná. Dokonca sa zaradila medzi predmety, ktoré mám v celku rada.

Today´s post will be a little bit different from others. When I have a bad day or a bad week I am always happy. My beloved Patty Image says that she has moments when she is less happy, medium happy, neutrally happy and happily happy. But important is that she is always happy. I totally agree with that. Because we always have a choice- to be fortunate or to be unfortunate. Everything is only up to us. When you have a feeling that you have or live a miserable life you should look for a specific thing that causes it. Try to change it. It can be a work, a school, people around you or a dissatisfaction with yourself. Recently, the last point made me unhappy. I had a tendency to compare myself with others. But I saw just things that they can do better than me. It was a mistake because nobody is perfect in everything. But on the other side do not  care about things you are not good. For example math was always the biggest enemy for me. I have realized that I am not so bad in the math since I changed my attitude. It even belongs among the subjects which I quite like. 

 

Share This Article:

, ,

CONVERSATION

17 comments :

  1. Souhlasím s tebou, Domi, na leopardí vzor mám stejný název :)

    Jéé to jsou opravdu nádherné fotky, moc ti to na nich sluší, Domčo :)
    Možná mi na pár připadáš dost smutná, ale jinak jsou naprosto TOP! :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne také fotky som chcela. Pretože aj keď človek vyzerá (na fotkách) smutný neznamená to, že je automaticky nešťastný. Aj keď asi málokto pochopí moje myšlienkové pochody. :D

      Delete
  2. Krásne inšpiratívne :)) a veľmi ti to pristane :) stay happy!
    Ivana xx

    ReplyDelete
  3. ten ruz ti moc sekne!

    Pozyvam na luxusnu giveaway o Rowenta kulmu a DOVE vlasovy balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. To je krásně napsáno! :) Ty různé úrovně štěstí si budu muset někam napsat, abych na ně nezapomínala! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  5. veľmi pekne napísané :) a krásne fotky :)

    ReplyDelete
  6. Strašně moc se mi líbí ta sukně, asi mám slabost pro puntíky :-)

    ReplyDelete
  7. Hezky napsané..k zamyšlení. Asi by nebylo od věci takovou změnu přístupu u některých věcí provést taky :)

    ReplyDelete
  8. Ta sukně i halenka jsou nádherné a společně jsou ještě lepší :D

    Piosek

    ReplyDelete
  9. Super článok a tá sukňa je fakt krásna! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    ReplyDelete
  10. Ďakujem za krásne komentáre❤

    ReplyDelete
  11. ahoj dala si si skontrolovat tie znamienka na krku

    ReplyDelete